varför du kämpar på å ba vill va med mig

Hade den bästa kvällen!

Var med Artur, promenerade från plattan till Slussen (min lilla favwalk där), satt i mitten av en fontän, blev blöt, ramlade, skrattade. Gick till Kungsan, satt och pratade om våra liv...jag berättade om Han-Som-Inte-Får-Nämnas-Vid-Namn...
Vi SKEDADE i Gondolen. Japp. Sen rökte vi och skrattade. Sen rullade Artur ner för en backe och sjöng 'Ingen kan stoppa mig när jag rullar fram'. Då skrattade jag så att jag ramlade och tappade min fotlänk...sen kom det folk. Sen ba 'act normal' och det hela slutade med att jag mådde lite illa för att jag hade rökt lite för mycket (2,5 cigg)



Kisses and Roses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0