Solar och Månar

Kära Blogg,

Just nu sitter jag och lyssnar på The Moldy Peaches och Janis Joplin samt försöker värma M&Ms  under mitt ben. Känner mig rätt osexig och tänker på framtiden. Jag pluggade men det var så jävla tråkigt (obviously, Napoleon och shit, det enda som är intressant är sexiga soldater). Skulle vilja att någon kom och bara låg på mig just nu. Japp, du läste rätt sweetheart. Ligga på mig. Över mig. Med huvudet bredvid mitt, våra händer sammanlänkade, kroppen kokande och nära. Nej, inte på ett sexuellt sätt, det kanske lät så. Jag vill bara att någon ska värma mig som jag värmer mina M&Ms.

Bläh, vill typ halvt cutta mig
.



Det är en känsla jag har just nu...typ en blandning av låten The Beer av Kimya Dawson och New Moon när Bella bara stirrar ut genom fönstret, och höst. Vill åka till Wales på höstlovet. Ska prata med honom. Kungen, alltså.

~kisses~ (from us all)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0